۱ پاسخ

من ابش رو گرفتم وتوی غذاهاش میریزم
ولی میتونی توی آبگوشت وسوپاش خوده قلما ببندازی

سوال های مرتبط

مامان ماریا مامان ماریا ۹ ماهگی