۹ پاسخ

رکابی زیر دکمه دار دخترم لباس تنش میکنم گریه میکنه بدش میاد از گرما

ما خیلی گرم شده هوا یه بادی رکابی فقط

فعلا هوا سرده شبا مخصوصا بنظرم گول هوای بهار رو نخورید

بادی یا رامپر

پیراهن آستین بلند و شلوار

لباسایی که خیلی کلفت نباشن ولی رکابی و آستین بلند یه روزایی گرمه شلوار نمیپوشونم ولی جرعت نمیکنم لباسشو کم کنم فعلا چون بخاریمون خاموشه دربالکنم باز میذارم میترسم سردش بشه

ی بادی نیم استین

اینجا طرف ما سرد سیره رکابی و ی بلیز آستین دار
فعلا نمیشه کم بپوشی سرما میخورن

ی لایه نازک

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۳ سالگی
مامان نور خونه🥹🤍 مامان نور خونه🥹🤍 ۱ سالگی
مامان گیسو و آی سو💕 مامان گیسو و آی سو💕 ۹ ماهگی