۶ پاسخ

اره دختر من اولش داشت عادیه فقط همون دو سه روز اوله بخاطر هرمون زنانه

نه ندیدم . یه دکتر ببر خیالت راحت بشه

اگ توی مدفوع هست طبیعی نی
اگ از واژن هست تا ۱ماه فک کنم یا ۱هفته طبیعیه

اره دختر منم داشت
دکتر گفت طبیعیه

عزیزم بزن گوگل اگر طبیعی بود نبر

ن من که ندیدم

سوال های مرتبط

مامان تودلیم😍 مامان تودلیم😍 ۴ ماهگی