اره دختر من اولش داشت عادیه فقط همون دو سه روز اوله بخاطر هرمون زنانه
نه ندیدم . یه دکتر ببر خیالت راحت بشه
اگ توی مدفوع هست طبیعی نی
اگ از واژن هست تا ۱ماه فک کنم یا ۱هفته طبیعیه
اره دختر منم داشت
دکتر گفت طبیعیه
عزیزم بزن گوگل اگر طبیعی بود نبر
ن من که ندیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.