من دارم استفاده میکنم جدیدا دکتر داده بهم چون آهنم پایین بود
منم استفاده میکنم
من استفاده میکنم خیلی خوبه مکملش
منم استفاده میکنم
سلام من تا پریودم یه هفته مونده ولی نوک سینه هام و زیر شکمم درد میکنه بعد از بوی عطر یه حالتی میشم ممکنه باردار باشم
منم استفاده میکنم خیلی مکمل خوبیه بیشتر جای گزین امگا۳هستش عزیزم😍
مولتی ویتامینه که دوران بارداری استفاده میشه
راستی کسایی ک استفاده میکنین یکی میخورین؟؟!
من یکی میخورم هر روز بعد ناهار امروز روشو خوندم نوشته بود روزی دوتا😐😐😐😐😐
بمن داده از هفته ۱۲ میخورم
به من از اولین ویزیت بارداریم داده
نمیدونم تا کی باید مصرف کنم
من مصرف میکنم ویتامینه هم برا مادر هم نینی
این برای هفته ۱۶ به بعد هست
من از هفته ۱۶
من.
من دارم
برای چی هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.