منم براشون کریه نگرفته بودم دیگه از دو تا داداشم قرض گرفتم هر دو تا رو وصل کردم به کمربند ماشین داخلش هم یه بالشتک کوچیک میزارم که زیاد گود نباشه بعدظهر میریم تو شهر دور میزنیم اتفاقا خیلی توش راحتن و مبخوابن
من همین دیروز براشون صندلی ماشین گرفتم خیلی براشون بزرگه و خیلی توش اذیت بودن همش حالت خمیده بودم و فشار زیاد به کمرشون میامد
فعلا مجبورم یه دو سه ماه دیگه استفاده کنم
توام حتمااا کریه بگیر استفاده کن چون صندلی ماشین براشون زوده
یعنی میگن بچه ۳ ماهه به بعد میشه توش بمونه ولی بچه های من نزدیک ۴ ماه هستن و انگار توش اذیتن
عزیزم صندلی عقب باید بشینی همیشه بالش و یه تشک همراه داشته باش یه کم بزرگ شدن صندلی بچه بگیر
حالتی بشین که تکیه بدی به در پاهاتو دراز کنی متکا بزاری اون یکی رو بزاری رو پاهات .🤗البته میتونی اول دوتاشون بشونی رو پات .بعد حالا به یکیشون بخوای برسی بزاری یکیشون رو پات .یا پتو بندازی بزاری رو صندلی .کنارت
عقب بشین یکی رو بگیر بغلت یکی ام بزار رو پات
کریر که سنگین میشه کالسکه دوقلو بگیر سبک بگیر کم جا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.