چند روزه بعد ظهرا سردرد میشم خفیف ولی هست طبیهیه 😢

تصویر
۲ پاسخ

کاش منم فقط بعد از ظهرها سردرد میگرفتم فشارم خوبه آزمایش مسمویت و پروتئین دادم نمی دونم دلیلش چیه

منم اینطوری بودم پیگیر شو ببین خدایی نکرده فشارت نباشه من از فشارم بود

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری