من ایودی دارم
کاندومم میزاره شوهرم
یکم با پیش آبشم شک کنم اورژانسی میخورم
هر ۳روش باهم
اره من چهارسالع دارم
بازم باید طبیعی جلوگیری کنی دستگاه هم اعتباری نیس
مطمعن ترین روش اره عالیه
بله عزیزم من شنیدم انجام ندادم.ولی دیدم با آیودی هم باردارشدن فامیلمون
اره ولی خب شاید لکه بینی بده
شاید خونریزی شدید بده
سنگینی نباید بلند کنی
چکاپ هم داره ک جابجا نشه
بله عالیه .راحت میشی .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.