مامانای مهربون
توی ۳۲ هفته
وزن جنین ۱۷۰۰
کمه آیا؟؟؟!@

۵ پاسخ

یکم کمه حلیم ابگوشت آجیل بادوم کباب اینا بخور اگه میخوای وزن بگیره حداقل یه وعده در روزت حتما مرغ یا گوشت باشه اها تخم مرغم عالیه هر روز میتونی مصرف کنی در دسترسم هس

من 33 هفته 1900 بود گفت یه مقدار کمه

خیلی نه.

تا ۳۸ هفته وزنش کلی میره بالا

نه خوبه عزیزم
منم ۳۱ هفته رفته بودم سونو وزن همین ۱۷۲۰ بود

سوال های مرتبط

مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی
مامان توکل برخدا مامان توکل برخدا ۱ ماهگی
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۶ ماهگی