۳ پاسخ

من ال دی میخوردم اینجوری بودم
هرمونیه دیگه

کی خوردی ؟؟؟من هفته پیش پنج شنبه ۴تا خوردم به فاصله ۱۲ساعت سینه امم از دیروز درد میکنه پریودم نشدم فعلا هرچند من قرصو دو روز بعد اتمام پریودی خوردم

من ن ولی طبیعیه قرص هورمونیه دیگه

سوال های مرتبط

مامان ارتین کوچولو مامان ارتین کوچولو هفته هفدهم بارداری