این جنگ همه مارو مریض جسمی و روحی و روانی کرده
از استرسه منم گاهی اوقات که اعصابم بهم میریزه اینجوری میشم
سلام شاید حمله عصبی بود فشارواسترس ...فشارخون گرفتی خوب بود قرص پراپرانول هست ک داده؟؟
منم گاهی قلبم میگیره یهو عزیزم
مراقب خودت باش مال استرس یه دکتر میخوایی برو
حتما اکو بگیر
ممکنه توی نوارقلب مشخص نشه
اگر تاپیکم و ببینی منم دیروز زدم مثل شما از دیروز صبح درد دارم برای اعصاب و فکرو خیال 😔 الانم دیدم اتش بس لغو شده دوباره داره دردش بدتر میشه
کیسه اب گرم میزارم دردش کم میشه
عزیزم سر وقت مناسب یه متخصص قلب و عروق برو خیال راحتی
عزیزم بیمارستان چی میدونه من اینجور بودم متخصص رفتم اکو گرفت درمان شدم
فشار خونت چند بود؟
منم اینجوری شدم دکتر گفته از استرسه دارو داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.