میگن دو طرفه باشه مشکل نداره یه طرف باشه باید حتما پیگیری کنی
جمع شدن مایعات بدنه،اگه فشارت بالا نباشه مشکلی نیست ,منم پاهام کمی ورم داره دکترم گفت چیزی نیست شبها یه موتکا میزارم زیر پاهام ورمش میخوابه،نمک کم بخور عزیزم و اینکه زیاد سر پا نباش به من گفت هر ۱۲ ساعت یک ساشه منیزیم بخور
امکان داره مسمومیت بارداری باشه برو دکتر
نشانه مسمومیت بارداری زود برو بیمارستان یا دکتر ان شاالله که چیزی نیست
فشار خون بالا و دور از جونت مسمومیت بارداری حتتتما برو بیمارستان چک شو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.