باد کردن یکی از پاها نشونه چیه؟

۵ پاسخ

میگن دو طرفه باشه مشکل نداره یه طرف باشه باید حتما پیگیری کنی

جمع شدن مایعات بدنه،اگه فشارت بالا نباشه مشکلی نیست ,منم پاهام کمی ورم داره دکترم گفت چیزی نیست شبها یه موتکا می‌زارم زیر پاهام ورمش میخوابه،نمک کم بخور عزیزم و اینکه زیاد سر پا نباش به من گفت هر ۱۲ ساعت یک ساشه منیزیم بخور

امکان داره مسمومیت بارداری باشه برو دکتر

نشانه مسمومیت بارداری زود برو بیمارستان یا دکتر ان شاالله که چیزی نیست

فشار خون بالا و دور از جونت مسمومیت بارداری حتتتما برو بیمارستان چک شو

سوال های مرتبط

مامان کیانوش مامان کیانوش هفته سی‌ودوم بارداری
مامان زندگی و🤰🏻 مامان زندگی و🤰🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پنآه مامان پنآه هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخودچی🩷 مامان نخودچی🩷 ۸ ماهگی