برای کم کاری تیروئید تجویز میشه،بستگی ب نظر دکترت صبحا ناشتا باید بخوری ۳۰دقیقه قبل صبحانه صبحانتم سعی کن نان سفید مصرف نکنی ،نون جو اینا خوبه ،تا سه ساعت بعدشم سعی کن غذاهایی ک برای کم کاری ضرر داره مصرف نکنی
مثل کلم،سویا،بادوم زمینی و ...
خلاصه چیزایی ک مانع جذب ید میشه رو نخور ک قرصت کامل اثر کنه ❤️
قرص تیروییده گلم حداقل نیم ساعت قبل صبحانه باید خورده بشه حتما باید ناشتا باشی
تروئید کم کار
تیروئید
قرص تیروئیده منم توبارداری گرفتم میخورم
قرص تیروئیذ
قرص تیروییده ربطی به بارداری نداره من قبل بارداری هم میخوردم بعضی ها تو بارداری تیروئید میگیرن
کم کاری تیروئید
قرص تیروییده
قرص ترویید هست این قرص
قرص تیروعیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.