خانم های باردار شماهم کیوی می خوردید

۲۰ پاسخ

با اجازه بله

بله البته فقط سفت و ترشش😋😋

من عاشق کیوی ام بخصوص باید سفت و ترش باشه🤤🤤🤤🤤

من تنها میوه ایع که با اینکه هرچی میخورم بالا میارم ولی بازم دوس دارم بخورم کیوی

همش🥲🥲🥲با نمک میخوردم یادش بخیر🥲

من هرروز میخورم

بله من هر روز میخورم بیشتر هم به خاطر یبوست
خیلی کمک میکنه

هرروز میخورم

من سر بچه اولم خیلی خوردم سر دومین خیلی دوسدارم بخورم ولی بدنم می‌ریزه بیرون

آره واسه یبوست خوبه

وای من خیلی دوست دارم ولی تا بخورم کل دهنم میسوزه و سریع آفت میزنه
با اینکه قبل بارداری اینجوری نبودم

هر روز

ویتامین سی بالا داره عالیه منم می خورم

اره میخورم برا یبوست خیلی خوبه

من فقط پرتقال زیاد میخورم کیوی دوست ندارم

من قندم دوهفته پیش ۱۱۰بود همش استرس دارم تادیروز خب چیزی نمیتونستم بخورم الانم ک حالم بهتر شده قندم بالا

ولی قند داره اگ قندت بالاس نخور

بله هرروز. یا یروز درمیون.هم برای ویتامین سی ک داره هم برای معدم

اره اگر یبوست باشم روزی سه تا میخورم

من هر روز

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وچهارم بارداری