۴ پاسخ

من تو قابلمه رویی کوچولو میپزم تا حالا ته نگرفته اصلا امتحان کن قیمتی هم نداره

شغله پخش کن بذار رو‌ گازت

منم همیشه این طوری می‌شد سوپای دخترم چندبارم ته گرفت😂

من میپزم برای فرنی عالیه ولی برای سوپ و کته اصلا ته میگیزه نصف مواد غذایی حروم میشه دیکه تو قابلمه گرانیتی میپزم

سوال های مرتبط

مامان 💖Mehran💖 مامان 💖Mehran💖 ۱۳ ماهگی
مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی