چ ربطی دارررهههه😐😐
نشنیدم تاحاااالاااا😐😐
خرافات .همه چی دست خداست
منم نشنیدم
چه حرفا 😂
طرفای ماهم همین حرفا هست ولی با خواهرنیست ما میگن با جاری نباید باردار بشی
که البته من خودم دوبار با جاریم باردار شدیم هر دوتامون باهم بودیم بار اول من دخترم دنیا اومد اون بچش سقط شد باز بار دوم اون پسرش دنیا اومد من دوقلو هام سقط شدن
دیگه درست بودن این موضوع رو نمیدونم ولی من خودم دلم یه جوری شد
این بچم هم که به هیچکس نگفتم چون هم بشنون سری اقدام میکنن و ماه بعدش باردار میشن
صدقه بدید
چون نمیتونن واسه هر دوتاتون سیسمونی بخرن😂
چون بده یکیش سقط میشه یا میمیره
منو دختر خالم و دختر دایم بازدار بودیم فاصلمون ۵روز زد سرمن بچم سقط شد اونا هم ۱ماه دیگ بچشون دنیا میا
فکر کنم برا سیسمونی گفتن ک کمر مادرپدر میشکنه برا دوتا دختر بخرن 🤣
خرافاته باور نکن
من مامانم و خالم باهم حامله شدن تقریبا سه چهار ماه فاصله بینشونه
چه ربطی داره جاری من با خواهرش همزمان باردار شدن الانم وگسالشونه بچههاشون
خخخ ما سه تا خواهر و یه زن داداش باهم حامله ایم 😄
والا خواهر شوهرای من هماهنگی باردار شدن🤣الانم بچه هاشون ۸ سالشونع
چیزیشون نشدع😅چراااا خب؟
چرت میگن چه ربطی داره🤣
🫤🫤🫤اصلا همچین چیزی نشنیدم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.