کیا با ذخیره تخمدان0.6تونستن باردار بشن

۳ پاسخ

از نظر من با این ذخیره بفکر طبیعی باردار شدن نباش برو iui نشد برو ivf وقت هدر نده

عزیزم باید درکنارش دارو تحریک تخمک و چیزای دیگه استفاده کنی دکتر بری برات میگع

من ۰/۳بودم ماه اول اقدام باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دهم بارداری