۵ پاسخ

سلام من با ذخیره پایین بدون هیچ کاری باردار شدم..دو سال اقدام کردم نشد فهمیدم همسرم ضعیفه..ب محض اینکه داروهاشو مصرف کرد باردار شدم ولی برام نموند ربطی ب چیزیم نداشت خودم خبر بدی شنیدم

عزیزم بسلامتی باردارشدی؟؟

عزیزم میشه بگی چیکار کردی باردارشدی؟
منم ذخیرم پایینه

عزیزم ما ای وی اف کردی یا طبیعی باردار شدی؟ من امروز فهمیدم ذخیره تخمدانم خیلی پایینه۶۱ صدم

سلام عزیزم
من با ذخیره ی زیر 50 صدم حتی خیلی پایین تر باردار شدم بدون مصرف دارو
فقط ورزش و اصلاح سبک غذا

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دهم بارداری