من با دوصدم باردارشدم طبیعی، 😊 خدا بخواد میشه نگران نباش
من، طبیعی هم باردار شدم، عدد ذخیره تخمدان خیلی مهم نیست، تا وقتی پریودات منظم باشه و تخمکات با کیفیت باشن و هورمونات درست کار کنن، باردار میشی. کیفیت اسپرم از تخمک هم مهم تره.
ذخیره تخمدانت چنده عزیزم؟
من یه پسر دارم الان ۳۷ سالمه ذخیرم ۰/۸ یک ماه اقدام کردم باردار نشدم برای بار دوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.