۴ پاسخ

من با دوصدم باردارشدم طبیعی، 😊 خدا بخواد میشه نگران نباش

من، طبیعی هم باردار شدم، عدد ذخیره تخمدان خیلی مهم نیست، تا وقتی پریودات منظم باشه و تخمکات با کیفیت باشن و هورمونات درست کار کنن، باردار میشی. کیفیت اسپرم از تخمک هم مهم تره‌.

ذخیره تخمدانت چنده عزیزم؟

من یه پسر دارم الان ۳۷ سالمه ذخیرم ۰/۸ یک ماه اقدام کردم باردار نشدم برای بار دوم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته نهم بارداری
مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیستم بارداری