۶ پاسخ

هم مصرف قند و چربی قطع میشه چون آدم اصن میلش نمیکشه
هم بخاطر اون لاغریه هورمونا تنظیم میشن و بدن آمادگی بیشتری برای بارداری داره

ربطی به امپول نداره از هر روشی شما وزنت بیاد پایین احتمال بارداری زیاد تر میشه کلا چاقی یکی از عوامل ناباروریه

بخاطر لاغریه خب. ربطی به اسپارتینا نداره. کلا یعنی از دلایل ناباروری چاقی هست. از هر طریقی لاغر بشن، شانس باروری بالا میره

منم باردارشدم😂😂بعدامپول لاغری باوجود اینکه دو هفته بود استفاده میکردم

لاغری باعث بارداری میشه
باشگاه باعث بارداری میشه
هرچی که باعث بشه وزن کم بشه و تخمدونا فعال بشن باعث حاملگی میشه😅

وزن که میاد پایین بارداری راحت تر میشه بخاطر همونه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هفدهم بارداری