اینم از قسمت سخت امروز و سرکلاژ با بیهوشی و سختی زیاد :)

تصویر
۱۶ پاسخ

انشالله ب خیر خوشی برات بگذره عزیزم

مگ دهانه رحمت باز شده بود ؟؟؟؟

چرا اینقدر دیر سرکلاژ کرد

منم ده روزه سرکلاژشدم...واقعا خداکمک کنه ان شاالله تااخربریم🤍

وایییی منم ۲۰ هفته سرکلاژ شدم استرسش کشتم نابودم کرد 🥲💔

انشاالله نی نیت صحیح و سالم بغل بگیری

هنوز خطر زایمان زودرس و سقط دارم برا منم دعا کنید ی بچم و همینطور از دست دادم دیگه تحمل ندارم 😞😞

ای جانم
عیب نداره عزیزم ارزش داره بجاش بچتو صحیح و سلامت بغل میگیری❤

من یکشنبه سرکلاژ شدم با بیهوشی استراحت مطلقم خیلی استرس دارم این چند بسلامتی رد بشه بچم و بغل کنم

منم۱۸ هفته سرکلاژ شدم..از اون موقعه استراحتم دعا کن واسم دووم بیارم کلافه م

منم سرکلاژ شدم با بیحسی چهارماهه

بیهوش شدی عزیزم

من با بی حسی بود ..خیلی راحت بود ...اصلا هیچی نفهمیدم ....ایشالا بسلامتی باشه عزیزم

منم سرکلاژم با بیهوشی بود، خیلی خوب بود نه درد داشتم نه خونریزی.
فقط امان از استرسش ک اخرش چی میشه ،نکنه کیسه آبم بترکه،یاعفونت بگیرم یا تاچندهفته دووم میارم و ....

چيش سخت بود؟ منم بايد انجام بدم

خدا کمکت کنه عزیزم ♥️

سوال های مرتبط

خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وهشتم بارداری