۸ پاسخ

چی شد عزیزم تارا قبول کرد عملت کنه؟؟

اصلا نترس راحته

الان که هفتاد بالاست سرکلاژ نمیکنن ریسکه....چنده سرویکست

عزیزم یا بیهوشی یا بی حسی از کمر من از کمر بی حس بودم ولی میگفتم کاش بیهوش بودم اتاق عملم نمیدیدم البته گفته بخاطر بچس بهتره از کمر بی حس بشی بعدش خون ابه داشتم بعدش اب زرد ازم میومد مشکوک به ابریزش کیسه شدم امینوشور دادم منفی شد الانم ۶روز گذشته از عملم ترشحات زرد دارم یکمم خارش بیرونی بهمم انتی بیوتیک نداد دکتر😑من بیمارستان دولتی بودم شب رفتم صب عمل شدم ظهر مرخص اگه خصوصی بود صب بستری ظهر عمل شبم مرخصی دردم بعد از عمل قابل تحمله عینه پریودی ولی بهت مسکن میزنن من اول مقاومت کردم بعدش دیگه گفتم بیان بزنن در کل خیلی سخت نیس اسمش بزرگه ولی درسته تجربه خوبی نیس ادم همه جاش بیرونه ولی دیگه زن بودن اینه

ن عزیزم ن درد داره نه ترس ، تا ۳_۴ روز درحد خونابه بخاطر بخیه ها ی ذره خوتریزی هست و بعدش استراحت و استراحت

بعد همون شب اول یکم خونریزی داشتم بعدش تا یه هفته گاهی لک داشتم که خوب شد

من هفته ۱۵ سرکلاژ شدم با بی‌هوشی بود نیم ساعت فکر کنم طول کشید عملم بعد تو ریکاوری بهوش اومدم دردم خفیف بود دیگه رفتم بخش دو ساعت خوابیدم بیدار شدم دیگه درد نداشتم ولی یه شب کامل دیگه بلند نشدم زیرم لگن می‌ذاشتن که فردا صبح گفتن بلند شم بعد سونو شکمی انجام دادن برام دیدن همه چی خوبه خداروشکر ولی خب ۳ ۴ روز بیمارستان بودم با این که مشکلی نداشتم

الان دیر نیس؟نه اصلا درد نداره عزیزم من که هیچی نفهمیدم روز اول یکم خون ابه اومد ۳روزم لک قهوه ای داشتم تموم شد

سوال های مرتبط