۱۲ پاسخ

دیگه کشور جنگ زدع شده ،هرموقع دوباره ممکنه شروع شه ،ترامپ لعنتی

وای🫩🫩🫩✊️✊️

یعنی همه سوالای مامانا که راجبه بچه هاشون میپرسن اینطوری درست جواب میدین😐😐😐هرکی یه چی نوشته

نوشته مربوط به رزمایشه نگران نباشین

مثل اینکه پهباد اومده بوده برای جاسوسی زدنش، البته برای شناسایی پهباد ها اومده احتمالا دوباره جنگ شه

اره صداش میاد

علتشو من گذاشتم

صدا زیاده؟

منم الان خبرشو دیدم قلبم داره میاد تو دهنم
ان شاءالله که خیره

کدوم سمته؟

اره میگن برای مقابله با اهداف
یعنی دارن میز.نن دیگه

مگ جنگ تموم شده خب گ نزنن ...باید برن توافق کنن ک نمیکنننن

سوال های مرتبط