دوستان نوزاد از کی رفلاکس میگیره؟

۳ پاسخ

اگه شیر بیش از اندازه بخوره بله رفلاکسی میشه سرساعت همون تعداد شیری که میخوره بهش بده آروغشم منظم بگیر شکمشم قبل خواب یعنی شب ببر پاهاش صورتشو بشور شکمش ماساژ بده باروغن

رفلاکس معمولا از ۳ماهگی شروع میشه.اوایل معمولا ندارن اینو دکتر بهم گفت

اگه رفلاکس نداره دیگه نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی