منم همینطور دوشنبه دکتر ختم بارداری داده.نباید وارد چهل هفته شم اخه فشارم بالی
امپول فشار موقره؟
پیاده روی زیاد تاثیرنداره
ورزش هایی دیگه انجام بده
منمهیچ علامتی ندارم تنها نیستی
منم همه کار کردم نشد باید پس فردا برم بستری شم
معاینه هم درد نداشت برات؟
عزیزم بچه اولی؟باز خوبه دکتر معاینه انجام داده من فکر میکنم دکترم تا ۴۰ هفته هیچ کاری نکنه برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.