بلههه برای منم درد میگرفت میزد تا مچ پام بعدش خودش خوب شد
طبیعیه
منم اینطوریم از دیروز ولی خوب میشم باز میاد با استراحت کمتر میشه شیاف میزارم بهتر میشم
منم دیشب یهو گرفت و دیگه نمیتونستم تکون بخورم از درد
ظهرم دقیقا همینطور شد☹️☹️☹️
منم درد میگیره کمو بیش
اره عادیههعه
من تا جایی که متوجه شدم و خوندم یه عالمه تاپیک
تمام درد های مقطعی و گذرا طبیعیه
از کم شدن علائم طبیعیه
تنها چیزی که طبیعیه
دردی که قطع نشه و شدت بگیره
و خونریزی
دلواپس نباش همه چی درسته🌹
واایی منم از امروز همش دارم همونجوری میشمم
باز استراحت کن اگه بهتر شدکه طبیعیه
من و الان ۱۰روز ک داره درد می کنع 😖😖😖
با استراحت بهتر نمیشه؟
آره عادیه نی نی داره بزرگ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.