۲۰ پاسخ

طبیعی🫠

طبیعی، بدون استرس
هیچ وقت روش دیگه ای نداشتم و ناخواسته هم باردار نشدم خدارو شکر

طبیعی

کاندوم

کاندوم به تنهایی
قرص بشدت حالمو بد کرد

چجوری به طبیعی اطمینان میکنین 🫠😁

بنام خدا طبیعی 🫣🤣

هم کاندوم هم از این ماه دارم قرص می خورم تازه چند روزه از روز اول پریود شروع کردم. چون نباید باردار بشم مجبورم چند روش جلوگیری داشته باشم، دکترم گفت قرص های جلوگیری جدید عوارض کمی دارن انشالا که بهم بسازه

طبیعی و کاندوم

کاندوم عزیزم

از روز پنجم پریود شروع میکنم تا یک بسته تموم بشه

طبیعی ولی خیلی استرس داره

کاندوم

قرص از روز پنجم پریودی

قرص و طبیعی باهم اعتمادی به قرص نیست

من قرص هم میخورم کاندوم هم استفاده میکنم قرص از روز سوم پریودی میخورم

طبیعی یه روز پریودی عقب انداختم خیلی میترسم 😫

کاندوم

ایودی

پنل بر خدایی

سوال های مرتبط