من ک میدم بهش دوس داره
منم میدم کم بهش
دکتر پسرم گفت هفته ای دوبار مجازه بستنی پاستوریزه
کاکائوشو نده فقط قسمت وانیلیشو بده
اوف بستنی که تموم شد خودش و بخور تموم بشه اخه لباشو اوفففففففف🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤
منم قبل یکسالگی میدم ب بچه هام ولی حتما پاستوریزه یا ک خودم درست میکنم
من دوبار در حد یه مزه دادم بهش
چون حمله کرد سمت دستم😂
من میدم
ببین نگا ...
بنظرت کسی هم هست که از بستنی استقبال نکنه ؟؟؟
من به رز بستنی وانیلی سنتی میدم
من هنوز ندادم
من امروز اولین بار دادم یکم
من برادرم تو شرکت آپادانا کار میکنه میگه اگه میدونستین چجوری درست میشه بستنی هیچوقت نمیخوردین خودمم ب دخترم بستنی دادم (سنتی البته)خودم درست میکنم دوست داره
من درحدچندقاشق دادم خیلی دوسدارن
دکتر کیاراد گفت میشه داد ولی تا الان ندادی چه بهتر.من میدم در حد ی لیس زدن
بده بخوره نوش جانش
من که میدم همه چی....
زیاد نده بهش خدای نکرده عفونت میکنه بستنی یخه
اوووووف ازین بستنیا😜😋
بستنی قند زیادی داره.هرچقدر قند مصنوعی به بچه کمتر بدین برای سلامتی و هوش و رشدش بهتره.
خودتون بستنی خونگی درست کنین به صورت سالم و بدون قند
من دادم دوبار والا وقتی ما بخوریم به جیغ میندازه 😐
من بهش میدم
من هنوز ندادم قصد دارم بعد دوسال بدم
من همه چی میدم
لباشوووو ماشاالله عزیزم ببوسش 😍اصلا چیزی ک نوشتی نخوندم رفتم سراغ خوشکل خانم❤️
سردی میزنه پیشونیش سینوس عفونت میکنه..
من هنوز ندادم به دخترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.