سرهمی جوراب دار خوبه یا بچه اذیت میشه پاهاش؟

۱۲ پاسخ

نه بدون جوراب بگیر هم هوا گرمه هم زود کوچیک‌میشن

من برای اولش سرهمی با جوراب گرفتم. چون روزای اول میگن جوراب و کلاه حتما استفاده کنیدـ اما دستکش زیاد خوب نیس.

جورابدار نگیر یهو اندازه ام نیست یا زود کوچیک میشه

من پسرم تو فصل سرما به دنیا اومد تنش میکردم راضی هم بودم

با جوراب زود کوچیک میشه و به درد زمستون میخوره اصلا واسه تابستون خوب نبست

بدون جوراب بهتره جورابی زودی کوچیک میشه براش

پسر من الانم میپوشه مال دانالو بود

اگه کیپ نباشه خیلی هم خوبه.یعنی هر مدل سرهمی خریدی سعی کن یه سایز بزرگتر بگیر

سوال‌منم هس😐

بی جوراب صد در صد

بدون جوراب بگیر
اونجوری حس خفگی میده
مث خودمون ادم بزرگا دیگ

ن خیلی اذیت میشه پاهاش🥺

سوال های مرتبط

مامان بچه جون💕🐣 مامان بچه جون💕🐣 هفته سی‌وسوم بارداری