خانما نینی من مرداد به امید خدا بدنیا میاد
رامپر میخواد ؟
چه سایزی ؟

۷ پاسخ

نه من خرداد به دنیا میاد نخریدم اخه تا بیاد تنش بشه شده ،پاییز

منم مرداده
رامپر نخریدم آخه تا بیاد اندازش بشه هوا سرد میشه بچه یخ می‌کنه بجاش سرهمی خریدم تا ۴ ماهگی که گرم باشه بچه رو جا به جا میکنم راحت باشه

نه اوایل لباس پوشیده بخر

برای من وسط تیر ب دنیا میاد برای بیرون بردنش و اینا دوتا خریدم براش

بچه من خرداد دنیا میاد دو تا رامپر خریدم سایز صفر تا سه ماه

به سلامتی عزیزم
اره مناسبه فصله ،سایز ۱و۲ بگیری فکرمیکنم خوب باشه

نه نباید نوزاد اوایل تولد پوشیده تر بخر هم از لحاظ اینکه کولر میزنی،بعد کولر هم نزنید چون از یه جای گرم اومده بیرون

سوال های مرتبط