۳ پاسخ

من کلن پایین حسش میکنم اونم لگد های شدید رو واژنم
اصلا رو شکمم دیگ تکونش حس نمیکنم🤷🏼‍♀️نمی‌دونم دقیقا جای نگرانی داره یا نه

نه گلم بچه چرخیده رفته تو لگن دیگه جایی نگرانی نیست اما مراقب باش زیاد به خودت فشار نیار هنوز وقت داری برای شروع درد زایمان

منم چند روز پیش قشنگ تو لگنم حسش میکردم، کلا سکسکه هم میکرد تو لگنم حسش میکردم😂خیلی بد بود🤦🏻‍♀️😂
خیلی نگران بودم اما خب اومد بالا

سوال های مرتبط

مامان عروسک 🩷 مامان عروسک 🩷 ۱ ماهگی