۴ پاسخ

🥲چقدر واکسن سخته
بمیرم براشون

منم دیروز بردم زدم ولی سخت نبود

خوب میشع عزیزم سه چهار روزی اینطورن

واکسن چهار ماهگی بدترین بود تب شدید ۴۱ درجه داش اصن ی وضی بود

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان ۱۷ ماهگی