واقعا چهار ماهگی خیلیییی سخته واسه دختر منم همینجوری بود یه هفته بی حال و در حال نق زدن و شیر نخوردن و اذیت کردن ولی خدارو شکر شش ماهگی خیلی آسون گذشت
خداروشکر من پسرم بهتر شد نصف شب ساعت ۳ تب کرده بود
چهار ماهگی پسر من راحت بود شش ماهگی خیلی اذیت شد
بچه من تا یک هفته شیر نمیخورد
بچه منم خیلی ازیت شد 😔اصلا شیر نمیخورد
اره واقعا خیلی بده ولی چاره نیس
دختر من تا سه روز تب کرد دو ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.