۶ پاسخ

واقعا چهار ماهگی خیلیییی سخته واسه دختر منم همینجوری بود یه هفته بی حال و در حال نق زدن و شیر نخوردن و اذیت کردن ولی خدارو شکر شش ماهگی خیلی آسون گذشت

خداروشکر من پسرم بهتر شد نصف شب ساعت ۳ تب کرده بود

چهار ماهگی پسر من راحت بود شش ماهگی خیلی اذیت شد

بچه من تا یک هفته شیر نمیخورد

بچه منم خیلی ازیت شد 😔اصلا شیر نمیخورد

اره واقعا خیلی بده ولی چاره نیس
دختر من تا سه روز تب کرد دو ماهگی

سوال های مرتبط