پسر من اولین شب و دومین شب تب نکرد. سومین شب تب خفیف کرد. اگه فردا هم تب کرد ببرش دکتر اگه نه که برای واکسنه. میگن واکسن تا ۳ شب تب طبیعیه
تا ۳ روز طبیعیه
اگ بیشتز شد ببر دکتر
شاید مریض بوده متوجه نشدی
نه قطعا تب۳۸بعد سه روز مال واکسن نیست
دختر من یروز فقط تب داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.