۴ پاسخ

پسر من اولین شب و دومین شب تب نکرد. سومین شب تب خفیف کرد. اگه فردا هم تب کرد ببرش دکتر اگه نه که برای واکسنه. میگن واکسن تا ۳ شب تب طبیعیه

تا ۳ روز طبیعیه
اگ بیشتز شد ببر دکتر
شاید مریض بوده متوجه نشدی

نه قطعا تب۳۸بعد سه روز مال واکسن نیست

دختر من یروز فقط تب داشت

سوال های مرتبط