خانما تا چند ماهگی باید عاروق بگیرم؟

۳ پاسخ

نگران نباش دیگ ی ماه دیگ نهایت سخت باشه بلند کنی زودی میزنن خودشون فقط ماه اول دوم خیلی سخته

تا ۴ ماهگی اینا بعدش خودش عاروق میزنه

تا وقتی بتونه بشینه

سوال های مرتبط

مامان 💕مهرو💕 مامان 💕مهرو💕 ۱۱ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۵ ماهگی
مامان اَبرا کوچولو🎀 مامان اَبرا کوچولو🎀 ۴ ماهگی