خانما تا چن ماهگی باید عاروق گرفته بشع

۴ پاسخ

تا وقتی گردن و کمرش بتونه صاف نگه داره

وقتایی ک خوابه نمیگیرم

تا وقتی بتونه بغلته ولی اروق گرفتن خوبه بعدش نه دلدرد میشه نه رفلاکس

من نمیگیرم چیکار میکشه جز رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان 💕مهرو💕 مامان 💕مهرو💕 ۱۱ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۵ ماهگی