تا چند ماهگی باید حتما عاروق گرفت😩؟

۳ پاسخ

تا ۶ماهگی

من هنوز میگیرم 🤕🤕شنبه ۶ ماهش پر میشه

تا وقتی که بشینه

سوال های مرتبط

مامان 💕مهرو💕 مامان 💕مهرو💕 ۱۱ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان اسرا مامان اسرا ۱۴ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۸ ماهگی
مامان اَبرا کوچولو🎀 مامان اَبرا کوچولو🎀 ۴ ماهگی