۴ پاسخ

من هنوز میگیرم، اگه نگیرم بالا میارن، ولی شب تا صب ک خابن و شیر میخورن آروغ نمیگیرم چون تکون نمخورن و ثابتن بالا نمیارن

میگن چون بچه دست وپاشو زیاد تکون میده دیگه نباید آروغشوگرفت

من تا چهارماهگی گرفتم

سلام عزیزم ۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۵ ماهگی
مامان 💕مهرو💕 مامان 💕مهرو💕 ۱۱ ماهگی
مامان جان دل💙🩵 مامان جان دل💙🩵 ۵ ماهگی
مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی