من هم آسپرین میخورم هم آمپول انوکساپارین میزنم دیروز دکترم گفت تا ۳۶ هفته کامل استفاده میکنی دیگه قطع کن و آمپول هپارین داد روزی دوتا صبح و شب
به من گفت ۳۵ هفته تمام یعنی دیگه ۳۵ هفته و یک روز به بعد رو نخوردم
من تازه ی هفته شروع کردم🥺
به من که اصلان هر دکتر رفتم نداده
میشه بگین چرا آسپرین استفاده کردین؟دکتر به منم گفت ولی من نخوردم اصلا
من از ۳۶ هفته و یک روز دیگ نخوردم
برا منو۳۵ هفته تمام قطع کرد
۳۳ هفته تمام
برا من گفته 36 کامل شد
دکتر من گفت تا ۳۴ هفته کافیه
هرچی دکتر بگه مونده به وضیتت برا منو۳۰هفته قطع کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.