خانما قند دوساعت بعد شام ۱۳۵زیاده یا نه

۵ پاسخ

آره باید زیر ۱۲۰ باشه

نه خوبه من ۱۳۷ بودم با دستگاه قند خونگی فردایش رفتم ازمایش ناشتا ۸۸ بودم دوساعت بعد صبحانه ۸۹

من 150 بود دباره گرفتم 165 بود 😖 باید زیر 140 باشه

صد و بیست خوبه من با وجود انسولین امشب صد و پنجاه بود

100اوکیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱۱ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱۱ ماهگی
مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 ۱۰ ماهگی