خانما قند ناشتا۸۸. دوساعت بعد ۱۰۳ خوبه؟

۴ پاسخ

خوبه ناشتا دوساعت هم خوبه ولی دکتر بری الان میگه کمی مراعات کن

عالیه

بله خیلی خوبه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان جوجه 🍒 مامان جوجه 🍒 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱۱ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدم مامان محمدم روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌹گل پسری🩵 مامان 🌹گل پسری🩵 ۴ ماهگی