۱۰۳ قند برا صبحانه خیلی بالاس ؟

۸ پاسخ

نه خوبه من ناشتا اینه

زیاده
من قند ناشتام ۸۳ بود موقع آزمایش
از دکتره که ازم آزمایش می گرفت پرسیدم گفت خوبه

اره عزیزم زیاده
من یادمه ۳ هفته آخر آزمایش دادم قندم ۱۰۴ بود دکترم گفت باید انسولین بزنی

باید ۹۲ به پایین باشه مخصوصا الان که دارو ام میخوری ...به حرکتاشم خیلی دقت کن🥰

نی نی چطوره خوبه

من هم رعایت کردم تا حدودی البته برنج ماکارونی میخوردم ولی خب دیگ چیزای دیگ نمیخوردم قرص هم بین ناهار میخوردم از ۹۴ اومد ۷۷

بله زیاده

یک ساعت بعد صبحانه؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🍒 مامان جوجه 🍒 ۱۱ ماهگی
مامان Ayhan🩵🧸 مامان Ayhan🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان پاندا🐼🐼 مامان پاندا🐼🐼 روزهای ابتدایی تولد