نه خوبه من ناشتا اینه
زیاده
من قند ناشتام ۸۳ بود موقع آزمایش
از دکتره که ازم آزمایش می گرفت پرسیدم گفت خوبه
اره عزیزم زیاده
من یادمه ۳ هفته آخر آزمایش دادم قندم ۱۰۴ بود دکترم گفت باید انسولین بزنی
باید ۹۲ به پایین باشه مخصوصا الان که دارو ام میخوری ...به حرکتاشم خیلی دقت کن🥰
نی نی چطوره خوبه
من هم رعایت کردم تا حدودی البته برنج ماکارونی میخوردم ولی خب دیگ چیزای دیگ نمیخوردم قرص هم بین ناهار میخوردم از ۹۴ اومد ۷۷
بله زیاده
یک ساعت بعد صبحانه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.