بله ناشتا باید زیر ۹۰باشه
اره بالاست
رعایت کن غذا و ایناتو
بهداشتم بری ارجاعت میده به پزشک تغذیه بهت برنامه غذایی میده
از همه مهم تر که نگران نباش
بله با 105انسولین میگیرم
خانم باردار قندش بايد زير ٩٢ باشه
مال شما بالاست
خيلي رعايت كن خطرناكه
عزبزم برای خانم باردار باید کمتر از ۹۵ باشه
من ناشتا ۹۹ بعد صبحانه ۱۸۲ انسولین میزنم بعدش چنده حتما پیگیر باش و مرتقب
بله بالاست من ناشتا بین ۹۸ تا ۱۰۳ بودم انسولین میزنم
ناشتا یا دوساعت بعد غذا؟
لب مرز یکم رعایت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.