خانما قند ناشتام 107هست خیلی بالاس؟!

۱۰ پاسخ

بله ناشتا باید زیر ۹۰باشه

اره بالاست

رعایت کن غذا و ایناتو
بهداشتم بری ارجاعت میده به پزشک تغذیه بهت برنامه غذایی میده
از همه مهم تر که نگران نباش

بله با 105انسولین میگیرم

خانم باردار قندش بايد زير ٩٢ باشه
مال شما بالاست
خيلي رعايت كن خطرناكه

عزبزم برای خانم باردار باید کمتر از ۹۵ باشه

من ناشتا ۹۹ بعد صبحانه ۱۸۲ انسولین میزنم بعدش چنده حتما پیگیر باش و مرتقب

بله بالاست من ناشتا بین ۹۸ تا ۱۰۳ بودم انسولین میزنم

ناشتا یا دوساعت بعد غذا؟

لب مرز یکم رعایت کن

سوال های مرتبط

مامان نهال🎀 مامان نهال🎀 ۱۰ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان معجزه ی مامان🧚 مامان معجزه ی مامان🧚 ۱ ماهگی