زیاد بالا نیست باید رعایت کنی ... واسه من قنده یه ساعتم ۲۰۲ شد و دکتر گفت دیابت بارداری دارم
آره دیگه ، یه کم بالاست باید زیر ۱۴۰ باشه
دوساعت بعد باید قندتو بگیری نه یکساعت
من ۷۸ بود بعدش ۱۱۶
مال منم اینجور بود دکتر گفت بالاعه..دوهفته رعایت کردم قند بعد صبحونم اومد زیر۱۰۰
نه عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.