۶ پاسخ

زیاد بالا نیست باید رعایت کنی ... واسه من قنده یه ساعتم ۲۰۲ شد و دکتر گفت دیابت بارداری دارم

آره دیگه ، یه کم بالاست باید زیر ۱۴۰ باشه

دوساعت بعد باید قندتو بگیری نه یکساعت

من ۷۸ بود بعدش ۱۱۶

مال منم اینجور بود دکتر گفت بالاعه..دوهفته رعایت کردم قند بعد صبحونم اومد زیر۱۰۰

نه عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان Ayhan🩵🧸 مامان Ayhan🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وپنجم بارداری