۳ پاسخ

صبحانه خیلی بالاس
بقیه خوبن بدک نیستن

دو ساعته باید حساب کنی .
ناشتا خوبه ولی یک ساعته در نظر نمیگیرن

صبحانه چی خوردی ک اینقدر بالا رفته؟

سوال های مرتبط

مامان پسرم وتوراهیم مامان پسرم وتوراهیم ۵ ماهگی
مامان پسرم وتوراهیم مامان پسرم وتوراهیم ۵ ماهگی
مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی
مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی