یعنی تنها چیزی که ارومم میکنه اینه که میبینم بقیه ی بچهاهم همینطورین
پسر منم همینطوری شده بعد لج هم میکنه سرشو محکم میکوبه ب دیوار ووزمین
پسر منم همین طور. با اینکه میتونه حرف بزنه باز جیغ میزنه
منم فریاد میکششم جیغ نزن
اونم میگه مامان داد نزن😂
عزیزم تنها نیستی پسر من انقدر جیغ میزنه و لجبازی میکنه که از دستش رگ های مغز من و خواهرش داره پاره میشه هرچی خواهرش دستش میگیره با گریه ازش میگیره حرف غیرمنطقی و زور میزنه مثلا یک ساعت گریه میکنه که توپ بزرگ و بزاره تو یه جعبه کوچیک حالا مگه حالیش میشه که جا نمیشه خودش و میزنه جیغ میزنه خودش و گاز میگیره پرت میکنه خودش و زمین اصلا یه وضعیتی داریم ومن که یه دختر اروم وساکت و صبور داشتم خیلی استرس میگیرم نکنه پسرم پیش فعال باشه الان کامنت هارو خوندم یه ذره اروم شدم
همین چند دقیقه پیش جیغ از زدم از دست پدر و پسر همش غر میزنن داد بیداد اه
شاید باورت نشه ولی کامنتت بهم انرژی داد فهمیدم تنها نیستممممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
این ماه های آخر ک نزدیک ۲ سال میشن فک کنم کلا یکی دیگ میشن ب شد حساس زود گریه میکنن از همه چی ایراد میگیرن و....
وای وای وای کامران هم همینه بعد میدونی جالبیش اینه وقتی رد میدم از دست کارای خطرناکش و جیغاش و غرغراش چ لجبازیاش شوهرم با گفتن اینکه داری با بچه بد حرف میزنی یا باز دیوونه شدی قشنگ عصبی ترم میکنه نمیدونم چرا قدرت درک کردن خدا به اینا نداده
پسر من قدرت اینو پیدا کرده ظرف ۱ دقیقه سلولای عصبی مغزمو فعال کنه 🫡🫡
بچه های منم همینن
دقیقا مثل نورا
تبریک میگم داری کم کم وارد بحران دوسالگی میشی... من ۵ ماهه اینجوری شده. حتی برای ذوق کردنا و بازی کردناشم اول چنتا جیغ بنفش میکشه که رگ سرت پاره میشه بعد به کارش ادامه میده
دختر من وقتی خیلی خسته میشه یا کسی زیاد سر به سرش میزاره جیغ میزنع دیگ ول نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.