اولی سه ماه دومی با یک شب
دقیقا ماهی که سریعه بعد از پاک شدن از پریود فرداییش اقدام کردم باردار شدم.قبلش ۲،۳ماه اقدام کردم ولی میموندم روز ۱۴ شروع میکردم به اقدام که اشتباه بود
۴ سال ولی ۶ ماهه بدنیا اومد و پر کشید
این ماه تازه اقدامم دوباره معلوم نیست چند سال دیگه بشه
بعد از هشت ماه با هزار امیدو آرزو و دارو و درمان🥹
یکبار بعد از چهار ماه باردار شدم ۱۲ هفته اییت قلبی کرد بعدش با هزار تا دارو لعد یک سال باردار شدم ۵ هفته سقط شد و هنوز که هنوزه باردار نشدم 😭
دو سال
یه بار
همون بار اولی که اقدام کردم البته دقیقا توی روز تخمکگذاریم بود
۶ماه.. بعدش حواسم نبود سقط شد
۷ ماه
۳سال خاهررر با هزار بدبختی
من یبار ناخواسته بود که بخاطر مصرف دارو مجبور به سقط شدم
یبار دیگه هم با ماه اول گرفت ولی شیمیایی بود😓
دوماه بعد اقدام امشب بیبیچکم مثبت شد
۳ ساله هنوز باردار نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.