۸ پاسخ

من از ۵ ماه و ۷ روز شروع کردم

منم چهارماهگی ۶۲۰۰ هست با دکترش صحبت کردم گفت اصلا کمکی رو شروع نکن تا ماه بعد.گفت وزنش خیلیم عالیه

اگه دوبرابر وزن تولدش شده وزنش چون با وزن تولد می‌سنجند بزار همون 6 ماه تموم شه بعد ولی اگه کمتره میتونی از الان بدی

عزیزم ۴ ماهه ۶ کیلو کم نیست دختر من ۶ ماه ۶ کیلوئه وزن دختر شما که خوبه ماشالله

سلام کانال زدم برای غذای کمکی‌نی نی ها دوست داشتین براتون بفرستم

من با دکتر مشورت کردم گفت از ۴ماه تا۶ماهکی کمکی شروع میکنن اماهرچی دیرتر بهتر خودم از ۵ماه نیم برای پسرم شروع کردم

عزیزم دکتر ببری بهتره

عزیزم با دکترش مشورت کن سر خود شروع نکن

سوال های مرتبط