من ۵ماهو 8روز شروع کردم
چون شش ماهش میوفتاد عید میترسیدم حساسیتی چیزی کنه اون موقع گفتن الان تستشون کنم بعد عید دو وعده بدم
من دو هفته دیگه میشه شیش ماه تازه از دیروز شروع کردم
دکتر دخترم گفت از شروع ۶ ماهگی
اشتباه منو نکن خواهر من زود شروع کردم پسرم یک هفته استفراغ کرد
من بردم دکتر با اینکه رفلاکس داره گفت حداقل از ۵ماهگی به اونور
دوسه هفته ديگه شروع كن
حالا چرا عجله میکنی همه دکترا میگن بهتره از شش ماهگی شرو شه حالا بعضی بچه ها مشکل دارن زود تر شرو میکنن... همه چی ب وقت خودش باشه خیالت راحت تره
اگه بچه شیر خودتو میخوره شش ماهگی اگشیر خشک چاهار ماهگی
ب من دکتر گفت از ۴ ماهو ۲ هفتگی میتونی شروع کنی
پایان ۶ شروع میکنم
زووده حالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.