۴ پاسخ

۵ماهگی ب گفته ی دکتر
با فرنی

من با اجازه دکترش شروع کردم با فرنی

با پوره هویج و کلم بروکلی و کدو حلوایی شروع کن

فک کنم هنوز زوده

سوال های مرتبط

مامان نازگل😍❣️ مامان نازگل😍❣️ ۱ سالگی
مامان مامان توت فرنگی🍓 مامان مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی
مامان نیل مامان نیل ۱۱ ماهگی