دخترم ۳۳ هفته به دنیا اومد الان هفت سالشه کلاس اوله(هفده روز بستری شد)
نوه خاله من سال ۱۴۰۰ یه روز بود رفته بود تو ۷ ماه بدنیا اومد چند ماه دستگاه بود و شیر خشک خاصی میخورد و ... ماشالله الان خانمیه واسه خودش خداروشکر با توجه به شرایطش هم اصلا لوس و نازنازی بارش نیاوردن
۲۸هفته میشه چند ماه؟؟؟
مامان سنجد تو دوستای من 27هفته و 4روز زایمان کردن دو ماه هم بچش تو دستگاه بود الان یه سال و سه ماهشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.